Posty tematycznie:

piątek, 6 czerwca 2014

Ric rac'owe kwiaty (DIY)



Ric rac to nic innego jak taśma pasmanteryjna przypominająca zygzaki. W ręce wpadła mi jakiś czas temu w rozmiarze XXXL i długo nie mogłam odkryć w czym mogłaby mi tu pomóc. Leżała na półce i kurzyła się dobre kilka lat. Nie skłamię, jeśli napiszę, że ucieszyłam się jak dziecko, kiedy trafiłam na bardzo fajny tutorial (czyli kurs - nie łamiąc piękna polskiej mowy). Ric racowe kwiatki to jest to! Cudnie dokomponowały się do świeczek i świeczuszek na moim sypialnianym oknie. Myślę, że ciekawie będzie im także przy torebkach i dodatkach odzieżowych.

1 komentarz:

  1. If you need your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (no matter why you broke up) you must watch this video
    right away...

    (VIDEO) Have your ex CRAWLING back to you...?

    OdpowiedzUsuń