Posty tematycznie:

piątek, 10 maja 2013

Drugie życie pudełka po odplamiaczu



Decoupage i Scrapbooking. Obie techniki potrafią nadać przedmiotom inne zastosowanie lub wskrzesić do drugiego życia. Każda opiera się o wycinanie, naklejanie - ale jak bardzo się od siebie różnią przedmioty widać na powyższych zdjęciach. Pudełko po Vanishu było już najprawdopodobniej w swojej ostatniej drodze. Coś mnie tknęło... a może... by tak... wyscrapować? Mam coraz więcej powycinanych listków i płatków do segregacji. Idealnie pomieści się w nim cały ten słodko-kolorowy rozgardziasz. Oczyściłam powierzchnię z etykietki, wyszorowałam, wywietrzyłam i przemyłam acetonem z pozostałości kleju. Dwa rodzaje papierów, wstążka, ćwiek i trudno rozpoznać pierwotne przeznaczenie. Przyda się! pudełko i zawartość. 

4 komentarze: