Posty tematycznie:

środa, 8 czerwca 2011

Przerwa w funkcjonowaniu sklepu

Krótka i niestety rozpaczliwa informacja. Działanie sklepu jest obecnie totalnie zawieszone. Drzewo zostało zaatakowane przez hackerów, sklep tym samym automatycznie został wyłączony, a moja firma hostingowa wykazuje się niefrasobliwością na najwyższym poziomie (trudno powiedzieć, że prowadzą prace w tempie choćby ślimaczym). Obecnie nie mam dostępu do panelu administracyjnnego, żeby choć na głównej stronie wywiesić taką informację. Sprawa ciągnie się już kolejny miesiąc a ja tracę z nerwów zdrowie w bardzo konkretny sposób.
Stan na dziś jest taki, że sklep jest stawiany na nowym oprogramowaniu i pisany od zera. Niezależnie zleciłam napisanie zupełnie nowego oprogramowania dobremu fachowcowi, ale po potrwa kilka miesięcy. Jeśli panowie z Ebitdy uporają się jako tako z problemem, sklep być może w ciągu 10 dni będzie działał na dotychczasowych zasadach a następnie czeka go wielka i konieczna rewolucja.
Sprawę zhackowania zgłoszę na policję (cóż innego mi pozostaje).

29 komentarzy:

  1. Współczuję. Ja niestety też miałam hackerów, ale nic nikomu nie udowodnię :( Ale mi się udało w ciągu dwóch dni postawic sklep z powrotem na nogi. Zobaczymy jak będzie działac.

    Ściskam kciuku, abyś jak najszybciej uporała się z problemami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki by wszystko sie udało... Współczuje nerwów...

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję i ja,zawsze się tego bałam u siebie.Mam nadzieję,że szybko się uporasz z problemem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykro mi bardzo, mam nadzieję, ze szybko wszytsko się rozwiąże i ułoży. Sciskam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki żeby jak najszybciej ruszył .A może odwiedzimy Ciebie :) bo stacjonarnie jak najbardziej coś nabyc można :) ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze..ja właśnie się dobijałam kilka dni temu na gg i chciałam zamówienie złożyc..Nie można na @ jakoś albo coś? Jeśli to jeszcze tydzień,to ja spokojnie poczekam..Trzymam kciuki za szczęśliwy finał,pozdrawiam!Magda
    http://wskorupie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpolczuje, mialam dokladnie to samo.. co chwile wlamania, banowanie przez googla.. w koncu musialam przeneisc sklep na nowe oprogramowanie i zupelnei nowy serwer.. i zaczynac wszystko od nowa..trzymam kciuki, aby u Ciebie to wszystko sprawniej sie potoczylo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog, bardzo dużo ciekawych informacji. Oby tak dalej. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:

    http://naszekwiatki.blogspot.com/

    http://rekreacjaisport.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. W szczycie filcowego sezonu mialam to samo - kompletna dewastacja oprogramowania, brak dostepu do danych klientow ... Wszystko musialam zaczynac od nowa ... Trzymam kciuki za poprawe.

    OdpowiedzUsuń
  10. to przykre
    blog- piękny
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha! Pukam i pukam do Twojego sklepu, w celu zrobienia zamowienia. Dobrze, ze trafilam na Twoj blog. Poczekam cierpliwie. Jest mi bardzo przykro, ze jakies kiepy bawia sie przednie czyims kosztem.
    Pozdrawiam
    Betti

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm... ja to wszystko rozumiem, bo sama prowadzę sklep internetowy. Ale zastanawia mnie dlaczego tak długo sklep nie funkcjonuje? Minęło wiele tygodni... a na stronie żadnej informacji dla Klientów. Mało profesjonalnie...
    Skoro sklep nie może działać, to powinien być albo zamknięty, albo zawieszony.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimie, wystarczy, jak przeczytasz post a otrzymasz wszystkie odpowiedzi na swoje pytania.

    Ja również współczuję ci takiej sytuacji. Mam nadzieję, że szybko się wszystko wyjaśni i znów sklep zacznie działać.

    Pozdrawiam, jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Radzę przesiąść się na maki. Przy okazji polecam coś, na co natknęłam się niedawno: WarsawSlowDesign.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję że problemy szybko zostaną rozwiązane

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy sklep w końcu normalnie działa???? Proszę o info!

    OdpowiedzUsuń
  17. Też dołączam się do pytania Anonima: czy sklep już działa?

    OdpowiedzUsuń
  18. Na maile "sklepowe" nikt nie odpowiada... na pytania na blogu również nie. Dziwna sprawa. Chyba musimy poszukać innego dostawny artykułów do deco...?

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam, chwilowo nie mam dostępu do maila służbowego. Proszę pamiętać, że trwają również wakacje a do tego życie przynosi także inne "niespodzianki" bardzo chciałabym stać się robotem doskonałym i nieustannie czynnym, podłączonym i on-line :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale czy zamówienia można składać? Czy sklep już działa? Czy udało się pokonać hackerów? Prosimy o info. Na stronie żadnej informacji. Z góry dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam na mini, mini candy na otwarcie bloga :D
    Słodkie mini, mini candy, w sam raz do rozpoczęcia lub rozwinięcia swoich pasji
    Zapraszam serdecznie
    http://pazkrolowej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. A co na to Policja, Prokuratura, Sąd itd.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle w naszym kraju. Nabierają wody w usta.

      Usuń
  23. Ebiznesplanowanie - ebook

    Data publikacji: 15.07.2009
    Witaj obecny albo przyszły właścicielu internetowego biznesu. Jeżeli doczytasz ten tekst do końca, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że powinienem przywitać się inaczej: Witaj obecny lub przyszły właścicielu dochodowego biznesu w sieci! Jeżeli myślisz o stałym i pewnym dochodzie płynącym strumieniem z Internetu, to dowiedz się... Jak brak jednej decyzji może wykończyć Twój internetowy...

    OdpowiedzUsuń