Posty tematycznie:

czwartek, 17 grudnia 2009

Świąteczne jabłuszko - herbaciarka

Wykonana na zamówienie. Cieszę się, że miałam mało warunków - ot czerwone jabłko i napis "herbata" (tak, tak - bez zapożyczeń z Wielkiej Brytanii) - bo dla babci i dobrze zachować poprawność językową... Jak człowiek nie ma dużo obostrzeń szaleje nieco i wydaje mi się, swoboda dobrze robi przedmiotowi.
Ano porządziłam się:
dałam sutą, świąteczną czerwień
troszkę złoceń przez szablon i przetarcie boków wieczka (oczywiście złota farba perfetto, która przypadła mi tak mocno do gustu)
wieczko proste, ale dzięki ciekawemu papierowi ryżowemu pełne patyny
*
no i masz babo placek, to jest herbaciarkę na święta...

22 komentarze:

  1. Jabłuszko tam i tu!
    Ja już nie mam energii na tworzenie takich cudeniek jak Ty. Niech te Święta szybko odejdą w zapomnienie. Będzie można czekać na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i staranne, jak zwykle jestem zachwycona tym, co tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne i naprawdę świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest prześliczna! Kolor czerwony w Twoim wykonaniu jest nadzwyczajny. Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajeczna, tak coś koło Śnieżki mi się myśli zakręciły ;-) tylko gdzie ta czarownica, co takie jabłka rozdaje?

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna herbaciarka :)smakowite jabłucho :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello!

    It's very beautiful. I love this box.
    Congratulations.
    Cris

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie sądziłam, że jabłuszko tak się pięknie wkomponuje w świąteczny nastrój :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Z takiej herbaciarki każda herbata będzie miała królewski smak:-)
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, prawdziwie świąteczny klimat stworzyłaś, choć bez tradycyjnych motywów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przenajpiękniejsza! Zazdraszczam babci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. a dlaczego ja nie widzę zdjęcia pieknej herbaciarki buuu

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, już drżałam, że się obraziłaś na decu :) Siedziałaś jak myszka pod miotełką i proszę! Dziękuję za piękny napis po polsku, prezentuje się cudownie i w niczym nie ustępuje krótkiej "tea". Mało jest przedmiotów decu w czerwieni - Twoja kompozycja zachęca do podjęcia wyzwania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna herbatnica! świąteczna taka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Napis po polsku na plus , jabłko takie smakowite że aż pachnie

    OdpowiedzUsuń
  16. ciepła, rozgrzewająca jak herbata... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No właśnie Aniu, miałam zapytać i zapomniałam... piękna czerwień, jaka to farba?

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna!
    I nie przejmuj się. Ja też kompletnie klimatu świąt nie czuję, chociaż obok pachnie pierwsza, żywa od lat choinka. Kiedy człowiek pada na twarz, trudno czuć cokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie sliczne pudełko! Masz rację z przedmiotami na zamówienie; córka, która robi takowe, twierdzi że to zło konieczne, trochę stresujące, przez co o wiele latwiej o pomyłkę.

    OdpowiedzUsuń