Posty tematycznie:

poniedziałek, 14 grudnia 2015

Myśl globalnie, działaj lokalnie.





Uczono mnie tego na studiach.Tyle rzeczy wywraca mi się ostatnio do góry nogami, więc i tę maksymę rozbieram w myślach na czynniki pierwsze. Lokalna dobroczynność, pomoc sąsiadom, pomoc ubogim w mojej okolicy, inicjatywa w mojej dzielnicy, na mojej ulicy, na moim osiedlu - tzw. miara prawdziwej demokracji. Nie jest tak ważne czy chodzimy na wybory, czy i na kogo głosujemy. Miarą państwa demokratycznego jest działanie lokalne, które u nas ciągle kuleje lub nie istnieje. W naszej dobroczynności ciągle liczy się moda, większą szansę mają te organizacje, które stać jest na spot w telewizji, niż małe koło samopomocy na sąsiedniej ulicy. Więc może nadal to zdanie ma swój sens. Nie wyblakło, jak większość wiedzy, którą dziś neguję lub poddaję w wątpliwość.

Myśl: POMAGAJ. Działaj wśród swoich sąsiadów, może pomoc tej dziewczynie, która od roku chodzi bardzo smutna jest o wiele bardziej znacząca, niż SMSy o treści POMAGAM.

Bombka - nagroda dla Stowarzyszenia Razem dla Białołęki. Kilka zdjęć celowo ciemnych, by wydobyć błyszczący się brokat na woskowanej powierzchni. Farby kredowe, serwetka, podmalowania, szron, aksamitka, transfer wewn.



3 komentarze:

  1. Piękne, mądre słowa. Wszystkie bombeczki urocze i zachwycające. Śliczne motywy i kolorki. Na pewno dodadzą blasku choineczkom na których się znajdą. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym wydobyciem brokatu na bombkach to ciężka sprawa:) zapraszam również do mnie http://www.inspiracjezdusza.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna akcja a bombeczki urocze!

    OdpowiedzUsuń