Posty tematycznie:

sobota, 28 czerwca 2014

Albumy - od dzieci :w wesołych barwach






Tym razem nie chciałam tworzyć zbyt spójnego kompletu. Dobrze, albumy są włożone do skrzynki  stanowią integralny prezent. Jednak przeznaczenie obu bardzo, bardzo się różni. Skrzynie utrzymałam w kobiecej tonacji, albumy w dziecięcej. Jest więc bardzo kolorowo (tak jak barwne są nasze dzieci) jednak w pewnej zamkniętej stylistyce. Mam nadzieję, że będą wyjątkową pamiątką a skrzynie powędrują do codziennego użytku. 

Przyznam się szczerze, że album to maskaryczna ilość pracy. Dwa... jeszcze większa :) Cóż tu kryć, samo obrabianie zdjęć + drukowanie + opisywanie (wymyślłam sobie fikuśną grafikę to mam za swoje) zajęło mi to cały dzień, kiedy to już w moim umyśle zapączkowała myśl, że finisz prac już bliski. Tym nie mniej mam cichą nadzieję, że dzięki temu skończę album własnego dziecka... jak mi trochę odpoczną dłonie.

3 komentarze:

  1. piękne albumy i napewno wiele pracy zajeło ich wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very good written story. It will be useful to anybody who usess it, including yours truly :). Keep doing what you are doing -

    looking forward to more posts.

    Cardsharing Server
    Very good written story. It will be useful to anybody who usess it, including yours truly :). Keep doing what you are doing -

    looking forward to more posts.

    Cardsharing Server

    OdpowiedzUsuń