Posty tematycznie:

środa, 30 grudnia 2009

Dwie fioletowe scrapowe bombki

Dwie scrapowe bombki do domu pełnego kobiet (mama, dwie córki, tata).
*
Postanowiłam nieco zmienić detale: więcej pisaków 3D, mikrokulki klejone na ArtMedium (wpadłam na fajny, prosty sposób - najpierw AMedium położone pędzelkiem, a potem nad pokrywką od mikorkulek delikatnie obsypałam - uff nie było zabawy talerz - wsypywanie z talerza do malutkiego pojemniczka i robienia z resztek papierów lejka). Dokupiłam jeszcze kilka kolorów cekinów i mam opracowany nowy typ gwiazdki (a w przygotowaniu jeszcze kilka nowych kształtów).
a tu upolowane tasiemki, aksamitki... szał ciał

7 komentarzy:

  1. Świetne wyszły Ci te bombki, takie oryginalne. Ciekawy efekt dają te mikrokulki, jeszcze się nimi nie bawiłam (maleństwa takie pewnie będzie je u mnie pełno wszędzie tylko nie w opakowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne bombki :) Ta retro szczególnie mi przypadła do gustu - uwielbiam te stare fotografie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze:) i przepięknie sfotografowane.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja je dostałam, a ja je dostałam!!! BUZIAK NOWOROCZNY!

    OdpowiedzUsuń
  5. a ten kocio ma taką minę, że normalnie bym go schrupała :-)))

    OdpowiedzUsuń