Posty tematycznie:

czwartek, 9 kwietnia 2009

Farfalle

Od jakiegoś już czasu zachwycam się farfalowymi biżuteryjkami. Bardzo trudno było mi znaleźć materiał, zastałam niestety tylko taką kolorystykę. Mam wrażenie, że poległam nie tylko z wyzwaniem zrobienia czegoś równie ładnego jak podglądane prace, ale że poległam również z robieniem zdjęć. Te wybarwienia i szronione koraliki zupełnie inaczej wyglądają na żywo. Będę wdzięczna za Wasze wsparcie merytoryczne (co do zdjęć i przedmitów jako takich). Meldunek z choroby: dopada mnie falami, na szczęście gorączka i dreszcze robią sobie przerwy. Żeby tak jeszcze do świąt były uprzejme sobie pójść...

2 komentarze:

  1. Witaj piszę do Ciebie z ogromną prośbą. Czy mogłabyś powiedziec mi gdzie kupiłaś te koraliki farfalle?Bo ja już tak długo ich szukam i nie moge nigdzie znaleźć:( Proszę o odp. np tutaj w komentarzu

    OdpowiedzUsuń
  2. w Empiku, ale mają niestety kiepski wybór kolorów... buziaki Ania

    OdpowiedzUsuń