Posty tematycznie:

wtorek, 2 kwietnia 2013

Karczochowe




Nie będę pokazywać każdego karczochowego/scrapowego jajka, które przyniósł/wysiedział ten sezon przedświąteczny. Dosłownie mała próbka tego co wyszło z mojej pracowni. Ku pamięci. Mojej albo waszej :)

Technika jest dość monotonna i pracochłonna, ale bardzo je polubiłam. Myślę, że nie raz jeszcze skorzystam a tego mojego pomysłu. Urokliwsze od wstążeczkowych, choć palce z ulgą odpoczywają już od gorącego kleju. 

Na średnie jajko wychodzi ok 180 listków, na duże (strusiowe) ok 300. Małych nie liczyłam, aż tyle pracy nie kosztują. Wykonanie jednego dużego to mniej więcej 2-3 godziny.




2 komentarze:

  1. Ale warto się wysilać :) Te jajeczka wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jajeczka-cudne-bardzo fajny sposób na nie,nie widziałam takiego jeszcze nigdzie,a obserwuję dużo blogów-naprawdę śliczne-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń